Pax oficjalnie!

By | 14:56 7 comments
Cześć Dziewczyny!


W końcu udało mi się spełnić obietnicę Nejvii i napisać oficjalnie pierwszego posta! :)

Przede wszystkim przepraszam,że dodaję go tak późno, ale niestety dzisiejszy dzień nie należy do najlepszych. To chyba wszystko przez to, że musiałyśmy z Anią rozstać się na chwilę. ;D Ale jutro już wracamy do normalności, więc myślę, że będzie lepiej! :)
Jak już Ania zaznaczyła w poprzednim poście- zobaczyć Pax w makijażu, to ogromne święto! Jestem strasznym leniuchem, dlatego zamiast poświęcać z rana czas na makijaż, wolę dłużej poleżeć w łóżku :) Jednak nie ukrywam, że jak każda z Was pewnie, w makijażu czuję się pewniej i piękniej :)
Chciałabym w imieniu swoim i Nejvii podziękować za wszystkie Wasze pozytywne komentarze pod postem z moją metamorfozą! Trzeba przyznać, że nasza Kochana Ania ma do tego talent :D
W tym poście chciałabym się Wam pochwalić tym, co najbardziej mnie interesuje jeśli chodzi o wygląd. Dokładnie tak jak Ania jestem paznokciową maniaczką ! Przypuszczam, że większość moich postów tutaj będzie właśnie na ten temat :) Obie kupujemy masę lakierów, odżywek, naklejek i innych tego typu rzeczy.
Poniżej macie kilka zdjęć z moimi dzisiejszymi pazurkami.






Dzisiejszy wzór na paznokciach nie jest super wybitny, jednak w kolejnym poście "paznokciowym" postaramy się z Nejvii poszaleć :D

Tymczasem uciekam do łóżka! Obiecuję, że następny post będzie o wiele dłuższy! Być może jakaś recenzja? Jutro o tym pomyślimy! :)

Życzę Wam miłego poniedziałku! :)

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Super dziewuchy paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyż bym chciała takie :)Jadwiga z Buszkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. No no ,pierwszy post Pax udał się,że HoHo. Prześliczne te twoje paznokietki,a jakie długalaśne :) I tu moje pytanie,gdzie mogę kupić takie piękne naklejeczki? Pozdrawiam pięknie,Pani Basia wasza wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).