Poznajcie Pax! :)

By | 12:57 4 comments
Cześć dziewczyny!

Długo mnie tu nie było, wiele się zdarzyło i wymówek wymyślać nie będę. Już jestem, wracam i witam się z Wami po raz n-ty. Na facebooku i g+ zapowiadałam zmiany, nad którymi pracuję już od jakiegoś czasu. Te z Was, które znają mój blog, dostrzegły już na pewno nową szatę graficzną. Starałam się uwzględnić Wasze rady z ankiety, mam nadzieję, że teraz bez problemów będziecie mogły czytać Nas z urządzeń przenośnych.

Nie bez powodu napisałam NAS - mam dla Was niespodziankę. NEJVII & PAX, które pojawiło się w nazwie bloga zapowiadało wielką rewolucję. Od dziś bloga będę współtworzyć z przyjaciółką! :)

Myślę, że da to dodatkowe pole ciekawych postów, wypowiedzi i przede wszystkim ciekawych pomysłów i inspiracji makijażowo-paznokciowo-pielęgnacyjnych. Mam nadzieję, że powitacie Patrycję równei entuzjastycznie jak ja! :)

Siedząc przy piwku, omawiając strategię przesyłamy Wam serdeczne pozdrowienia! :)


                                              

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Najlepsze pomysły przychodzą do głowy przy piwku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no,koleżanka u góry ma rację ;) Przepiękne są te wasze paznokietki. Mam do was prośbę,czy mogłybyście zrobić makijaż wieczorowy? Z góry dziękuję pięknie,pozdrawiam Pani Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :). Oczywiście na dniach postaramy się stworzyć jakieś wieczorowe cudo. :)

      Usuń
  3. Tyż poproszę piwko :) Jadzia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).