Rimmel 60 seconds : 450 sunny days

By | 02:08 9 comments


Pogoda szara, sesja już o krok... powiem Wam, że mi się nie chce. Większość czasu spędzam nad notatkami, jako że chcę skończyć tą masakrę jak najszybciej. Trzymajcie kciuki!

Przez to wszystko makijaż i mani ograniczyłam do minimum. Na pazurkach odżywka, na twarzy co najwyżej podkład i tusz do rzęs. No ale męczy mnie poczucie winy, że Was tak zaniedbuję. Dlatego wyciągnęłam coś, co schomikowałam na czarną godzinę.

Rimmel 60 seconds w kolorze Sunny Days 450, to jeden z moich letnich faworytów. Piękny słoneczny kolor z mieniącymi się drobinkami odbijającymi światło. Kolor, który potrafi poprawić nastrój w szare pochmurne dni! 

Aplikacja nim jest przyjemna dzięki formule Xpress flat brush, czyli specjalnie dostosowanemu płaskiemu pędzelkowi. Jest on wyprofilowany tak, że bez problemu domalowujemy pazury przy skórkach nie zalewając ich. Konsystencja lakieru jest dość gęsta ale przyjemna. Już dwie warstwy dadzą nam pełne krycie. Przy jednej niestety widać smugi koloru.

W przypadku tej serii, jakoś lakieru zależy w dużym stopniu od jego koloru. Mam ich kilka i każdy mogłabym opisać w zupełnie inny, czasem skrajnie, sposób. Żółtko zdecydowanie polecam!










Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. ło, ale z niego błyszczący żółtek, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za żółtymi paznokciami u siebie - ale taki błyszczący żółciak prezentuje się nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, uroczy kanarkowy żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten żółtek :) i masz bardzo ładne pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jasno rozowy i trzeba 3 warstwy az ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny ten zółty kolor, na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche jak sraczka mojego kanarka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję zmienić mu dietę lub czym prędzej udać się do weterynarza.

      Usuń

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).