Instagram Mix - co się działo przez te kilka miesięcy :)

By | 06:38 Leave a Comment


Cześć dziewczyny!
Tyle czasu minęło odkąd ostatni raz się tutaj widziałyśmy, tyle się zmieniło, tyle muszę Wam opowiedzieć. :) Postanowiłam zrobić to w bardzo popularnej na blogach formie. Choć nie było mnie na blogu, czy też raczej nie publikowałam, od czasu do czasu wrzucałam coś na instagram. 
Jakość znacznie odbiega od większości insta-zdjęć blogerek, ale to ze względu na moje podejście. Instagram został stworzony, żeby klikać zdjęcia 'z biegu' i tak też cały czas go używam. Wszystko, co się na nim znajduje robione jest telefonem, nie najlepszym aparatem. Dla mnie to właśnie stanowi urok insta-galerii. 


Od czasu przeprowadzki, kiedy to sporadycznie dla Was pisałam, w dalszym  ciągu mieszkam w Poznaniu. Liczba lokatorów w moim mieszkaniu od tego czasu drastycznie wzrosła, bo zamieszało ze mną całkiem pokaźne stadko gryzoni. Nie licząc oczywiście Nikodema! ;) 
Od kilku miesięcy prowadzę hodowlę świnek morskich pod nazwą Nejvii Cavia. Mieszkają ze mną łysolki oraz krótkowłose crestedy i gładkowłosy chłopak. :) Całkiem sympatyczna ekipa - polecam! 
Jakiś czas temu stadko zwiększyło się o ogoniastego-szczurzastego Lilo. Chłopak niestety nie akceptuje innych szczurków, przez co jego kolega musiał zamieszkać osobno.


Nie zmieniła się za to kwestia zainteresowań. Ciągle męczę wszystkich wizjami mani oraz makijażami. Ciągle obsesyjnie kupuję kosmetyki i testuję nowości. Ciągle mieszkam z Pax i jeszcze jakoś się tolerujemy. :P Jakiś czas temu poznałam kogoś wyjątkowego. Mimo kilku potknięć, wszystko jakoś się układa. :)

Co słychać u Was? Jak Wasze blogi? Proszę o linki! ;)

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).