Pax recenzuje: tanie, śliczne i różowe!

By | 08:46 14 comments
Cześć dziewczyny!

Na początek chciałabym Was baaardzo Przeprosić, że dopiero dzisiaj pojawił się post! Te, które śledzą nas na facebook-u wiedzą, że obiecałam post już wczoraj, niestety nie udało mi się go wstawić. 
Jednak dzisiaj spełniam swoją obietnicę i zapraszam Was serdecznie na pierwszą recenzję w moim wykonaniu !

Od dawna szukałam w sklepach ciekawego różu na moje paznokcie. Sprawdzałam wiele drogerii, rożne marki, jednak żaden z odcieni, które napotykałam nie spełniał moich oczekiwań. Zależało mi na jakimś jaskrawym, cukierkowym kolorze. W końcu stwierdziłam, że nie ma sensu szukać, bo i tak nie znajdę tego, czego oczekuję. Kiedy już się poddałam, okazało się, że jest sklep, który może spełnić moje oczekiwania ! "Carrefour express" - zwykły sklep, który dał mi to co chciałam, mój cukierkowy róż! 


Kiedy zapytałam ekspedientkę o cenę lakieru i usłyszałam śmieszne 1,99 (!) stwierdziłam, że lakier nie będzie jakiś super wybitny. I to był mój błąd! Mimo swojej ceny i marki "Jaśmin" ( tylko tyle udało mi się wyczytać z naklejki, gdyż zanim zdążyłam przynieść moje cudeńko do domu, nie dało się już nic więcej dowiedzieć ;D) lakier jest rewelacyjny! Chociaż dysponujemy tutaj krótkim pędzelkiem, to malowanie nim jest przyjemnością! Aby uzyskać piękny, intensywny kolor potrzebujemy aż 3 warstw, jednak nie jest to problem, gdyż lakier bardzo szybko wysycha :) Ja się akurat zdecydowałam na ten kolor, ponieważ na takim zależało mi od dawna, ale w gamie można było znaleźć jeszcze kilka interesujących odcieni, był żółty, zielony, miętowy i jeszcze kilka wakacyjnych kolorków :) Dla mnie minusem jest tylko mała pojemność, 5ml to maluszek, a biorąc pod uwagę kolor, który mnie totalnie oczarował i z pewnością będzie często gościł na moich pazurkach, może on się szybko skończyć ;D W planach mam jeszcze zakup 2-3 kolorów, aby móc je porównać :) Możecie być pewne, że podzielę się z Wami opinią na temat reszty odcieni! :)
Podsumowując, mimo uprzedzeń, które miałam z powodu ceny i "marki" zwracam honor mojemu maluszkowi! :) Jeżeli tylko natraficie gdziekolwiek na lakiery firmy "Jaśmin", to na dzień dzisiejszy polecam je gorąco ! I podzielcie się z nami koniecznie swoją opinią! :)






Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).