Nejvii teraz również na FACEBOOKu! :)

By | 08:51 Leave a Comment
Cześć dziewczyny!

Jakiś czas temu zaczęłam zauważać, że nie wszystko co chciałabym Wam pokazać nadaje się do napisania posta. Przywiązuję dużą wagę do jakości moich zdjęć, wyglądu notatek zarówno od strony estetycznej, jak i językowej. Nie zawsze jednak mam przy sobie aparat żeby zrobić dobre zdjęcie, często robię je telefonem i choć chciałabym Wam pokazać, rezygnuję z publikacji. 

Brakowało mi miejsca, gdzie możemy podyskutować na różne, nie nie tylko związane z tematyką bloga tematy. Instagram nie daje takiej możliwości choć pozwala pokazać Wam zdjęcia. Nie tego szukałam. 

Dlatego właśnie powstał profil na facebooku! Mam nadzieję, że dołączycie do osób 'lubiących' i będziecie aktywnie dzielić się ze mną Waszymi opiniami na poruszane tematy, a jednocześnie poznamy się lepiej! 


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz. :)

Chętnie odwiedzę też Twój blog, więc proszę o link (bez zbędnego komentarza!).